Loading...

MENAKJUBKAN!! CARA MUDAH UNTUK MENGESAN JANTINA BAYI TANPA USG. TIDAK PERLU JUMPA DOKTOR!!

loading...
loading...



Salah satu soalan yang sering ditanya untuk wanita hamil bahawa jantina bayi. Dalam usaha untuk mendapatkan jawapan, ibu terpaksa menunggu sehingga usia 16 minggu kerana kandungan seharusnya melihat keputusan kawalan ultrabunyi. Walau bagaimanapun, sesetengah ibu boleh meneka jenis jantina bayi beliau melalui cara yang menyeronokkan tolak bantuan doktor seperti di bawah.

Mengidam
Jika anda mengidamkan makanan manis dan bergula, kemungkinan besar anda akan mempunyai seorang anak perempuan. Tetapi jika anda mengidamkan makanan masin serta warna penuh, jadi bersedia untuk menyambut seorang anak lelaki.

Demam pagi
Ramai wanita hamil yang merasakan hanya loya budak lelaki dan muntah-muntah pada waktu pagi. Untuk seketika, mereka yang pernah hamil dengan seorang wanita yang mengaku berasa loya dan muntah yang teruk semasa mengandung atau lebih awal kehamilan.

Bentuk perut
Jika perut anda kelihatan sedikit ke bawah, ia menandakan anda akan mempunyai seorang pakar bayi. Dan sebaliknya, perut sedikit ke atas melambangkan bayi perempuan yang akan hadir dalam keluarga anda.

Jerawat
Jika kehamilan anda disertai dengan jerawat, ia boleh menjadi tanda anda akan mempunyai seorang anak perempuan. Oleh kerana mitos mengatakan bahawa anak-anak wanita yang wanita hamil, kecantikan akan diambil oleh bayi.

Cincin ujian
Anda memakai cincin perkahwinan tergantung tali dan meletakkannya atas tengah-tengah bonjol perut anda. Notis usul. Apabila belakang dan sebagainya supaya anda menunggu untuk anak gadis itu. Walau bagaimanapun, jika usul itu berputar begitu cepat membuat persiapan untuk menyambut lelaki.

Mimpi
Jangan bergembira terlebih dahulu dengan impian bayi yang telah dilahirkan dan mempunyai jenis jantina. Oleh itu, mitos dari lelaki tua itu berkata, jantina bayi anda kemudian akan bertentangan dengan impian anda. Apabila anda bermimpi kanak-kanak perempuan, jadi anda akan mempunyai seorang anak lelaki. Sebaliknya.

Tanya anak kecil anda
Cuba meminta kanak-kanak kecil untuk melihat perut anda. Oleh itu, salah satu legenda mengatakan bahawa apabila seorang budak anak kecil berminat dalam perut anda, maka kandungan perut, iaitu wanita. Jika anda tidak berbuat demikian, jadi anda hamil dengan anak lelaki. Begitu juga pada bayi wanita. Apabila dia melihat perut anda dan menyukainya, ia adalah tanda anda hamil dengan lelaki.

loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

loading...