Loading...

Rosak Remaja Perempuan buat projek isap sesuatu di atas bumbung

loading...
loading...

1
Remaja Perempuan KANTOI Siang-Siang Hari MENGHISAP Diatas Bumbung !!! | Cendekiawan mengatakan jika kita mahu melihat pemimpin akan datang maka lihatlah kepada pemudanya. Jika pemudanya berilmu maka pemimpin masa hadapan pasti hebat, jika pemudanya lesu terlibat dengan gejala sosial maka pemimpin masa hadapan pasti lebih rosak.
Gejala hidu gam ini sudah lama berlaku namun semakin hari semakin ramai remaja terjebak. Di sini kami dapat beberapa gambar yang menunjukkan remaja perempuan leka menghidu gam di atas bumbung. Perkara ini mesti diberi perhatian oleh pihak berwajib supaya tidak membarah dalam masyarakat.
11
Ini lagi beberapa gambar yang berjaya ditangkap menunjukkan remaja leka menghidu gam:-

2
3
4
5
6
Perbuatan remaja ini mendapat pelbagai kritikan daripada netizen yang mengutuk perbuatan remaja ini:-
7
8
9
Harap perkara ini mendapat perhatian pihak berwajib untuk membanteras gejala sosial yang semakin membarah dalam masyarakat.
loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

loading...