Loading...

RITA RUDAINI Bawa Anak Gi Wayang Ketika Terawih. Seorang Ustaz TERKEDU MALU Apabila Komennya DIBALAS !!!

loading...
loading...

RITA RUDAINI Bawa Anak Gi Wayang Ketika Terawih. Seorang Ustaz TERKEDU MALU Apabila Komennya DIBALAS !!! | Bulan Ramadhan ini merupakan bulan yang mulia, jadi agak sensitif tingkah laku kita sepanjang bulan ini terutamanya dalam kalangan artis yang sentiasa diperhatikan gerak gerinya.


Jika tersilap sikit saja langkah, netizen akan lantang memberi pendapatnya samada dari sudut positif mahupun negatif. Situasi ini berlaku pada Rita Rudaini yang membawa anaknya menonton filem Minion semalam.

Bawa Anak Melayan Minions 3D


Kalau kita lihat Instagram Rita, dia banyak muat naik gambar anakanaknya sepanjang masa. Hanya kerana ini bulan Ramadhan, Rita dikritik oleh netizen yang kurang senang dengan aktiviti Rita bersama anakanak.


Kritikan lebih baik bawa anakanak tarawikh itu dibalas sinis oleh Rita.



Namun ramai peminat Rita yang beri sokongan dengannya, kita semua tahu yang Rita ini ada empayar dia sendiri. Jadi, tenteratentera Ritaturun padang untuk lindungi Rita. Waah! Hurm, apa pun kami harap Rita tak ambil pusing dengan kritikankritikan peminat dan terus menjadicontoh ibuibu tunggal diluar sana. #kipidap Rita! KREDIT OHBULAN.



Sumber: gelakhati
loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

loading...