Loading...

Kenyataan Balas "Boyfriend Romantik" Setelah Dikutuk

loading...
loading...




Baru-baru ini kecoh di laman sosial mengatakan ada seorang remaja lelaki yang amat romantik dengan kekasihnya. Pak Mat dulu pun memang romantik cuma masa tu belum ada insta lagi.


Remaja lelaki dan juga kekasihnya ini dilihat amat sweet dan romantik lantas menjadi bahan mulut orang ramai.

Ada yang mengata asyik bercinta saje tak kahwin-kahwin dan mengata suka menunjuklah san macam-macam lagi mereka berdua kena hentam.

Kini lelaki yang dikatakan "boyfriend paling romantik" ini tampil membalas komen dan juga kritikan orang ramai terhadapnya.

Jom baca:

Bismillah, macamana nak start yaa. Okay, ramai sangat sekarang yg selalu sangat judge pasal life orang. Saya bukan sesiapa untuk explain semua benda ni, tp kadang kadang kita kena bg orang faham.

Sombong, saya tak pernah and tak mahu untuk jadi sombong. Saya kerja & study macam orang biasa mencari rezeki untuk diri & ibu bapa, kejayaan saya tk pernah merasa lagi then saya tk perlu untuk jadi sombong. Saya juga berdikari untuk hidup

Insta penuh gambar gf je, yes kadang kadang lelaki ni susah nak selfie, sbb tak geti sangat. And jenis saya ni memang phone penuh gambar dia, saya tak reti sangat nk selfie sbb nampak awkwrd.

Gambar biasa je, caption lebih. Cuba kita letak diri kita dekat tempat tu sekejap, bila someone post gambar kita then caption yg dapat buat hati kita sendiri ni macam uwhhh.. Sure kita rasa "alamak best nya dia ni" so apa benda yg baik kita rasa, orang lain pun perlu rasa juga.

Kenapa showoff relation? Nak popular ke?. Saya macam orang biasa yg post pasal someone, keluar makan sana sini. Untuk jadi popular memang takpernah rasa mcmtu, saya pernah dipanggil untuk shoot majalah, then suruh pose itu ini. Saya minta dia kerusi, saya duduk and hasilnya.. Mcm ambil gambar passport. So untuk jd retis ke popular saya memang tak pandai.

Tag boyfriend, saya lelaki. Saya akan rasa direndahkan jika someone cuba untuk compare diri ni dengan orang lain. Please, lain orang lain cara. Jangan comparekan seseorang tu dengan sesiapa.

Bila nak kahwin asik beriya bercinta, Insyaallah, doa doakan lah. Biar allah bagi rezeki and cepatkan jodoh, yes saya nampak beriya and bersungguh sebab saya tahu nak dapat sesuatu bukan senang. Perempuan bukan duit atau barang.

Kita bersungguh cari duit, lama lama habis juga. Jodoh kita tak tahu, and susah untuk saya yakin yg akan ke jinjang pelamin. But sebelum saya sampai ke situ, saya kena bersungguh untuk yakinkan orang yg akan jaga diri ni sampai ke jannah.

Setiap teguran saya sangat berterima kasih, apa yg salah insyaallah cuba diperbetulkan

SUMBER . penhijaudaun

loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

loading...