Loading...

kejam.. 3 anak kandung menjadi mangsa nafsu binatang bapa durjana.

loading...
loading...
LINDA memeluk tiga anaknya yang menjadi mangsa dera seksual suaminya.

Muar: Seorang pegawai kanan agensi kerajaan didakwa mendera secara seksual tiga anak perempuannya berusia antara dua hingga lapan tahun di rumahnya di Selangor, tahun lalu.
Isterinya yang dikenali sebagai Linda, 32, berkata, dia terpaksa tampil membongkar kelakuan pelik suaminya kerana bimbangkan keselamatan diri dan tiga anak perempuannya.
“Selepas bernikah sembilan tahun lalu, suami sering meminta kami mengadakan hubungan seks luar tabii namun saya sering menolak menyebabkannya berang.
“Bagaimanapun, dia masih seorang suami dan bapa penyayang kepada kami sekeluarga hinggalah empat tahun lalu, selepas saya melahirkan anak kedua kami,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sekitar daerah ini, semalam.
Menurutnya, dia hanya tahu mengenai kejadian menimpa anaknya pada 29 November lalu ketika membuat pemeriksaan kesihatan di Hospital Serdang, Selangor.

SUMBER : Harian Metro



loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

loading...