Loading...

NGERI ! Jururawat Maut Digilis Bas.

loading...
loading...

Kuala Lumpur: Seorang jururawat yang menaiki motosikal bersama suaminya maut dalam keadaan mengerikan apabila tubuh mangsa terperosok di bawah sebuah bas persiaran.



Dalam kejadian kira-kira jam 8.40 pagi semalam, mangsa, Nurul Ashikin Ahmad,33, dan suaminya, Qamarul Hazimin Ramlan,29, terbabit kemalangan di Jalan Tuanku Abdul Halim di sini.



Difahamkan kemalangan berlaku apabila motosikal ditunggang pasangan itu terjatuh sebelum dilanggar bas persiaran yang berada di belakang mangsa.



Rakaman Video:



Orang ramai yang berada di lokasi kejadian segera membantu menarik keluar kedua-dua mangsa yang tersepit di bawah bas itu.



Bagaimanapun Nurul Ashikin disahkan maut manakala suaminya yang bertugas sebagai seorang tentera mengalami kecederaan parah.


Orang ramai yang berada di lokasi kejadian segera membantu menarik keluar kedua-dua mangsa 

loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

loading...