Loading...

GEMPAR!!! LELAKI GEMUK INI BONGKAR RAHSIA KURUSKAN BADAN DARI 171KG KE 86KG DALAM MASA SINGKAT, TANPA MENGELUARKAN DUIT.

loading...
loading...


Nak kuruskan badan bukanlah satu benda mudah. Ada yang putus asa separuh jalan, ada yang rasa tiada lagi harapan. Untuk menguruskan badan juga kita memerlukan komitmen yang tinggi. Cakap je nak kurus tapi malas, memang tak ke manalah. Jadikan kritikan, hinaan, ujian dan sokongan orang pada kita sebagai pembakar semangat untuk mencapai matlamat.


uu

Lelaki yang dikenali sebagai Jazli Hassan ini pernah mempunyai berat mencecah sehingga 171kg. Biarpun berkali-kali gagal untuk menurunkan berat badan, beliau tetap terus mencuba dan hari ini beliau telah membuktikan di mana ada kemahuan dan usaha tiada apa yang mustahil. Kini Jazlin mempunya berat yang ideal iaitu 86kg.
Nak tahu apakah rahsianya? Baca kisah yang dikongsikan oleh lelaki ini:

uuu
Menurut beliau, dia pernah menggunakan satu produk pelangsingan untuk kurus dulu tapi ianya gagal kerana berat badannya naik semula sehingga melebihi 171kg.

uuuuu
Dari 171kg, kini 86kg dan misi diteruskan lagi sehingga 73kg. Good luck Jazlin Hassan!

uuuuuu
Semoga perkongsian daripada Jazlin Hassan ini dapat memberikan inspirasi untuk anda menjadi kurus yang sihat.

Sumber : http://lelabah.com/
loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

loading...