Loading...

MENAKUTKAN!!! RAKAMAN HANTU WANITA INDIA BERAMBUT TONCET DI HOSPITAL BARU SHAH ALAM

loading...
loading...




Menjadi viral di media sosial sejak semalam apabila sebuah rakaman video penampakan sosok hantu wanita India berambut toncet yang sedang bermain-main dengan daun pintu di sebuah hospital di Shah Alam. Kejadian yang dipercayai berlaku di sebuah hospital baru di Shah Alam yang baru beroperasi sejek beberapa hari lepas ini nyata telah mendapat sambutan hangat di kalangan pengguna di media sosial.

Video yang telah dimuatnaik oleh seorang pengguna media sosial, Latipah Nuriffah ke laman Facebook dikatakan terjadi di pintu ruangan yang terletak di aras 8 hospital tersebut.
Dimaklumkan, rakaman video ini telah diambil pada sekitar jam 3 am ketika Latipah Nuriffah sedang berada di tempat kejadian di aras 8 itu dan turut difahamkan bahawa hospital yang baru sahaja memulakan operasinya pada 4 January 2016 yang lalu belum lagi menerima kedatangan pesakit ataupun pelawat pada ketika itu.

Di dalam video yang dikongsikan tersebut kelihatan seperti bayang-bayang yang mempunyai kelibat seperti seorang wanita berbangsa India dan turut kedengaran bunyi orang berjalan selain daripada daun pintu di tempat kejadian dilihat bergerak-gerak seperti ada sesuatu yang menutup dan membukanya.

Latipah turut berasa keliru apabila disoal oleh pengguna media sosial yang lain mengenai kehadiran 'wanita' tersebut.

"Saya pun pelik dari mana dia datang sedangkan pintu semua berkunci,patutlah perempuan tu gayanya macam india naik bulu roma. Apa nak buat cari rezeki tawakkal je janji kita tak ganggu dia dan buat yang bukan bukan,biasalah kat hospital baru.ini adalah pengalaman pertama, katanya." 
loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

loading...