Loading...

LUAR BIASA !! GUNAKAN BAHAN MUDAH INI AGAR TANGAN DAN KAKI ANDA PUTIH SEMULAJADI.. BEGINI CARANYA (((TOLONG SHAREKAN)))

loading...
loading...

Kulit di tangan dan kaki perlu peduli jika anda mahu mereka untuk kelihatan bagus. Terdapat banyak malam dan siang krim yang berjanji kesan pemutihan pada kulit, tetapi mereka sering tidak berkesan.
putihkan kulit
Tangan dan kaki adalah bahagian-bahagian badan yang paling terdedah kepada sinaran UV dan pencemaran alam sekitar. Kulit di retak adalah lebih mudah dan lebih cepat. Jika anda mempunyai lebih banyak melanin dalam badan, tangan dan kaki kulit akan mempunyai nada yang lebih gelap daripada yang lain daripada badan, untuk mengelakkan penipuan sama rata, anda boleh cuba ubat ini semula jadi dengan lemon, yang mempunyai keupayaan untuk mencerahkan warna kulit.
Lemon kaya dengan vitamin C dan antioksidan, yang mencerahkan warna kulit dan merangsang pertumbuhan sel baru. Berikut adalah cara untuk menyediakan ubat:
Bahan-bahan
Jus lemon
jus timun
serbuk penaik soda
Minyak kelapa
Secubit serbuk kunyit
Penyediaan
Campur semua bahan-bahan untuk membuat pasta – jumlah yang anda gunakan bergantung semata-mata kepada keperluan anda. Kacau sehingga anda mendapat campuran berkrim. Memohon tampal pada kaki dan tangan dan biarkan selama 20 minit, sebelum membilas dengan air. Ulangi proses selama 15 hari untuk melihat perbezaan – anda boleh mengambil sebelum dan selepas gambar untuk benar-benar melihat bagaimana paste.
Tips
Anda boleh mendapatkan pasta yang sama dengan lemon dan timun jus dicampur dengan sedikit kunyit. Prosedur ini tetap sama.
Selepas menggunakan jus lemon pada kulit anda, pastikan anda mengelakkan matahari selama beberapa jam, atau anda akan mendapat kesan sampingan.
loading...
loading...

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.ekisah.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.ekisah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Unknown

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

loading...